Konkurs Fotografii Wspinaczkowej 2022 Klubu Wysokogórskiego Opole
Zapraszamy wszystkich członków KWO do udziału w pierwszym i na pewno nie ostatnim klubowym konkursie fotograficznym.
W Konkursie może brać udział każdy członek Klubu, który zajmuje się fotografią z wyjątkiem organizatorów i jurorów.
Każdy uczestnik może nadesłać od 1 do 3 fotografii w każdej z kategorii konkursowej:
– WSPINACZKA SKALNA – fotografie przedstawiające wspinanie na drogach skałkowych jedno i wielowyciągowych;
– WSPINACZKA GÓRSKA - fotografie przedstawiające wspinanie w górach takich jak Tatry, Alpy itp. na drogach skalnych wielowyciągowych:
– MOJE GÓRY – fotografie przedstawiające wszelkie aspekty środowiska górskiego, z udziałem ludzi lub bez.
Uczestnik wysyła fotografie na Konkurs pocztą elektroniczną na adres: konkurs@kw.opole.pl.
Organizatorowi przysługuje prawo do wyłączenia z Konkursu prac, które charakteryzują się niską jakością techniczną.
Prace fotograficzne biorące udział w konkursie powinny spełniać następujące wymogi:
a) Technika: dowolna.
b) Plik cyfrowy w formacie jpg, profil kolorów sRGB w pliku, rozmiar 1920x1080px, 300dpi.
c) Nazwa pliku musi zawierać:
– imię i nazwisko autora,
– tytuł zdjęcia
– kategorię
Format nazwy pliku musi wyglądać następująco:
imię-nazwisko-tytuł-zdjęcia-kategoria-.jpg
np.
jan-kowalski-tecza-rysy-mojegory.jpg
Dane kontaktowe:
– imię i nazwisko autora,
– telefon
– adres e-mail autora,
proszę umieścić w mailu wraz ze zdjęciem.
Konkurs jest przeznaczony dla osób pełnoletnich.
Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikowania prac niespełniających wymienionych wyżej wymogów.
Jury konkursowe przeprowadzi wstępną selekcję prac dopuszczonych do Konkursu oraz wybierze zdjęcia zajmujące pierwsze, drugie i trzecie miejsce w Konkursie.
Najlepsze z nadesłanych prac zostaną na koszt Organizatora wydrukowane i wyeksponowane w obiektach wspinaczkowych w Opolu, bibliotece Miejskiej w Opolu oraz na outdoorowej wystawie w centrum Opola i innych wystawach na terenie Opolszczyzny. Autor nadesłanych prac wyraża zgodę na prezentowanie nadesłanych prac na wszystkich wystawach organizowanych przez Organizatora, prezentację w socialmediach Organizatora, oraz wszelkich innych materiałach promocyjnych Organizatora. Organizator zobowiązuje się do podawania autora nadesłanych prac.
Nadesłanie prac na Konkurs oznacza akceptację jego warunków, wyrażonych regulaminie.
Terminarz
Prace należy nadsyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.12.2022 na adres konkurs@kw.opole.pl.
Fotografie, które będą nadesłane po upływie tego terminu nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
Ocena prac przez Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Jury zastrzega sobie prawo nie wyłaniania zwycięzców, jak i przyznawania miejsc ex-equo.
Informacja o wynikach Konkursu zostanie podana na stronach Organizatora. Laureaci konkursu zostaną zawiadomieni drogą mailową lub telefoniczną i zaproszeni do udziału w uroczystym wręczeniu nagród.
Uroczyste rozdanie nagród, wraz z przedstawieniem najlepszych i wyróżnionych prac odbędzie się podczas Wigilii Klubowej w połowie grudnia 2022 roku.
W razie pytań dotyczących Konkursu prosimy o kontakt mailem lub telefonicznie.
Zarząd KW Opole